In urma cu catva timp am fost contactat de referrali de-ai mei directi la care conturile de pe Neobux s-au inchis, deoarece nu au fost respectate regulele de utilizare a site-ului, deoarece era cam complicat cu limba engleza.
Ca sa nu sa se intample acelasi lucru si cu alti referrali si utilizatori, o sa postez regulile de utilizare a site-urilor PTC, in special cel de la Onbux.
==================================================
1. CONT UTILIZATOR
1.1. Puteţi avea doar un singur cont. Orice încercare de a crea mai mult de un cont va duce la suspendarea acestora. Acest lucru este valabil şi pentru conturile dumneavoastră de AlertPay / PayPal / NETELLER / Liberty Reserve care trebuie să fie unic şi să nu se împartă cu un alt utilizator.
1.2. Doar un singur cont pe calculator este permis pentru a vizualiza reclame. În cazul în care mai mult de un singur cont vizualizează reclame de pe acelaşi calculator, toate aceste conturi vor fi suspendate permanent.
1.3. Adresa dumneavoastră de e-mail este protejată împotriva spamului de la onBux şi nu va fi vândută sau expusă în nici un caz.
1.4. Puteţi vizualiza reclamele doar folosind o singură adresă IP într-o perioadă de 24 de ore. Pe de altă parte, aveţi posibilitatea să utilizaţi mai multe adrese IP pentru autentificare. Orice încercare de a face altfel poate duce la suspendarea contului dumneavoastră. Logarea prin intermediul proxy-urilor sau pe reţele cu conexiunea share-uită (cum ar fi, dar nu limitat la şcoli, case de LAN, internet-cafe-uri, etc) nu este permisă.
1.5. Conturile nu sunt transferabile. (Adică nu vă puteţi vinde contul unei alte persoane, fie ea utilizator al serviciului onBux sau nu)
1.6. Nu vom modifica informaţile unui cont decât dacă este cerută de către proprietarul contului.
1.7. Nu acceptăm, sub nici o formă, cereri pentru a schimba numele de utilizator sau upline-ul (persoana sub care v-aţi înregistrat pe site).
1.8. Nu permitem suspendarea contului sub nici un motiv, decât dacă este necesar conform criteriilor noastre.
1.9. Aveţi obligaţia de a păstra parolele sigure. Noi nu vom fi raspunzători pentru orice acces necorespunzător la contul dumneavoastră. Dacă aţi pierdut parola, treceţi la secţiunea de recuperare - Forgot Password - unde vom rezolva această problemă.
1.10. Orice informaţii false utilizate la crearea contului dumneavoastră, sau modificarea acestora, poate duce la suspendarea contului.
2. REFERALI
2.1. Există un număr maxim de referali care pot fi obţinuti pe cont. Această valoare variază în funcţie de tipul de cont şi activitatea de membru. Valorile de bază pot fi vizualizate în secţiunea Upgrade din contul dumneavoastră.
2.2. Puteţi referi alte persoane din locuinţa dumneavoastră, doar dacă au o conexiune separată la internet şi o adresă IP diferită. Orice tentativă de a utiliza adrese IP false sau proxy-uri va duce la suspendarea imediată a tuturor conturilor implicate, fără notificare.
2.3. Avem o politică de NO-SPAM la onBux şi ne aşteptăm ca membrii noştri să urmeze această politică atunci când reprezintă onBux. Orice rapoarte de cereri flagrante vor fi investigate şi rezolvate cu consecinţă.
2.4. OnBux nu are un sistem piramidal şi nu plăteşte membrii pentru noi inscrieri.
2.5. Închirierea de referali se bazează pe disponibilitate. Dacă nu există referali disponibili, vă rugăm să încercaţi din nou mai târziu.
2.6. Referalii sunt închiriati de către membrii onBux pentru o perioadă de timp. Este datoria dumneavoastră să vă asiguraţi că acei referali sunt reînnoiţi înainte de expirarea timpului alocat. Când contractul virtual dintre dumneavoastră şi referalii închiriaţi se desfiinţează, aceştia vor fi eliberaţi şi disponibili pentru închiriere.
2.7. Cererile pentru a schimba upline-ul nu vor fi acceptate.
2.8. Banii câştigaţi de pe clicurile referalilor este legat de numărul de clicuri pe care le daţi. Trebuie să daţi clic pe cel puţin 4 reclame pe zi ca Pionier / membru Standard şi 8 reclame pe zi ca membru Golden / Ultimate pentru a primi toate clicurile făcute de referalii dumneavoastră. Dacă daţi mai puţine clicuri decât minimul necesar, veţi primi doar suma dumneavoastră de clicuri date, înmulţită cu numărul referalilor dumneavoastră. Clicurile vor fi întotdeauna calculate pe baza datelor clicurilor din ziua precedentă. Daca astazi nu veţi da clicuri, maine nu veţi primi bani pe clicurile referalilor dumneavoastră.
2.9. Clicurile făcute de referalii dumneavoastră vor fi creditate în contul dumneavoastră instantaneu. Cu toate acestea, în funcţie de sarcina serverului, ele pot fi creditate în termen de 24 de ore.
2.10. Membrii pot avea referali direcţi după ce au împlinit 30 de zile de când s-au înregistrat şi dacă au dat un minim de 100 de clicuri. Orice încercare de a obţine referali direcţi înainte de îndeplinirea acestor condiţii va eşua.
3. FORUMUL, comportamentul utilizatorilor generali
3.1. Aveţi acces deplin la forumul nostru, cu excepţia secţiunilor private.
3.2. Puteţi posta pe forum, după finalizarea procesului de înregistrare şi logare.
3.3. În timpul utilizări serviciilor noastre, veţi respecta alţi vizitatori / membri / personal.
3.4. OnBux nu tolerează rasismul, sexismul sau comentarii abuzive de la membrii noştri. Dezbaterile şi discuţiile sunt în regulă, cu toate acestea nu vom tolera nici o atitudine nepoliticoasă, insulte, mesaje lipsite de sens faţă de membrii nostri sau a personalului OnBux.
3.5. Nu aveţi voie să faceţi publicitate la alte siteuri sau activităţi promoţionale, nu pentru dumneavoastră (ca un link de referal) şi nici pentru orice altă persoană, organizaţie sau produs.
3.6. Forumul nostru nu va fi folosit pentru cereri sau schimburi de bani.
3.7. Efectuarea spamului în forumurile noastre este irevocabil interzisă, indiferent de conţinuturile discutate în aceste posturi.
3.8. Postarea de adrese de e-mail şi alte informaţii personale pe forum este strict interzisă. Aceasta este o măsură de securitate pentru beneficiul dumneavoastră, postarea a acestor tipuri de informaţii vă poate lăsa deschis la intenţii frauduloase.
3.9. Orice tip de ameninţare, intimidare sau acuzaţii neîntemeiate împotriva onBux sau a membrilor nostri / personal, aici sau în altă parte, vor fi considerate drept lipsă de respect şi poate duce la eliminarea privilegiilor forumului, precum şi la suspendarea permanenta a contului dumneavoastră, suspendarea temporară al statutului de membru şi / sau orice alte beneficii.
3.10. Trebuie să vedeţi cel puţin 12 reclame înainte de a putea folosi Forumul.
4. RECLAME (Advertismente)
4.1. Utilizatorul poate profita de fiecare anunţ numai o dată la fiecare 24 de ore.
4.2. onBux acceptă aproape orice fel de publicitate, însă există conţinuturi care nu se conformează cu calitatea serviciilor noastre. Pagini care implică: pornografie / conţinut ilegal / coduri maliţioase / forme directe sau indirecte de rasism sau sexism / redirecţionarea către altă pagină / orice alt conţinut pe care considerăm ca fiind nepotrivit, sunt toate interzise. Orice publicitate cu conţinut interzis va fi refuzată.
4.3. Vizualizarea reclamelor de pe telefoane mobile / dispozitive de mână, este strict interzisă şi va duce la suspendarea contului dumneavoastră.
5. POLITICA ÎMPOTRIVA TRIŞATULUI
5.1. Toate încercările de a hackui / trişa în sistemul nostru sunt monitorizate şi înregistrate. Monitorizăm onBux pentru tentative de piraterie, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an.
5.2. La solicitarea de plată, dacă au fost descoperite încercări de a trişa / pirata, plata va fi anulată şi contul suspendat.
5.3. Rezultatul final la orice tentative de piraterie este suspendarea contului.
6. PLĂŢI CĂTRE UTILIZATORI
6.1. Plăţile pot fi solicitate doar o dată la fiecare 7 zile. Acest lucru se schimbă în funcţie de pachetele de membru, patru zile fiind timpul minim.
6.2. Toate plăţile sunt instante. Totuşi, pentru motive de securitate, de anchetă a contului şi a traficului posibil greu pe server, poate dura până la 48 de ore după cererea dumneavoastră pentru a face depozit în procesorul de plată ales de dumneavoastră.
6.3. Toate plăţile efectuate către utilizatorii noştri vor fi făcute prin intermediul PayPal, AlertPay, Liberty Reserve sau Neteller. Membrii care doresc să fie plătiţi de către onBux au nevoie de cel putin unul sau mai multe dintre aceste procesoare de plată. Membrii care au investit în onBux ar trebui să citească Regulamentul de Plată pentru a înţelege modul de a primi plăţi pe sume nelimitate.
6.4. Asiguraţi-vă că procesorul de plată ales de dumneavoastră este cu o companie care permite efectuarea de plăţi pentru ţara dumneavoastră. De asemenea, asiguraţi-vă că sunteţi logat la un computer aflat în limitele fizice ale ţării (pe care aţi trecut-o la înregistrarea contului de pe procesorul de plată respectiv).
6.5. La efectuarea plăţii pentru prima dată, trebuie să aveţi date cel putin 60 de clicuri personale şi să aveţi cel puţin 2.00$ în contul dumneavoastră. Această sumă va creşte cu 1.00$ dolar la fiecare plată până când ajunge la un minim fix de 10.00$. (2.00$, 3.00$, 4.00$, . . . . . . . 10.00$ minim maxim)
6.6. Odată ce plata a fost prelucrată şi efectuată de către onBux, nu ne asumăm nici o responsabilitate în continuare pentru orice problemă cauzată de companiile procesorului de plată ales.
6.7. Este de aşteptat ca membrii onBux să accepte suma trimisă prin procesorul lor de plată în termen de 30 de zile. In caz contrar, plata va fi ştearsă din sistemul nostru şi nu va fi rambursată ulterior.
6.8. Nu facem nici o restituire sau rambursare în cont după ce plăţile au fost trimise.
6.9. Adresa dumneavoastră de email / cont PayPal sau AlertPay trebuie să fie valabilă şi existentă. Toate plăţile vor fi trimise în contul ales şi nu pot fi anulate sau rambursate. Este responsabilitatea dumneavoastră să completaţi în mod corect aceste detalii. Acest lucru este valabil şi pentru ID-ul Liberty Reserve / NETELLER, de asemenea.
7. PLĂŢI CĂTRE ONBUX
7.1. După ce plata a fost efectuată la onBux, ea va ţine de onBux cu nici o posibilitate de rambursare.
7.2. Orice fel de cerere de rambursare / încercare de a face charge-back , va fi detectată de onBux şi membrul va avea contul suspendat.
7.3. Orice plată făcută către onBux trebuie să se facă numai prin intermediul link-urilor afisate direct pe site-ul nostru. Orice alte forme nu vor fi acceptate.
7.4. Plăţile efectuate către onBux nu trebuie să fie făcute dintr-un cont verificat al procesorului de plată, cu excepţia PayPal. Toate plăţile efectuate prin intermediul PayPal trebuie să fie efectuate din conturi verificate. În cazul în care contul PayPal nu este verificat, plata va fi negată şi suma va fi trimisă înapoi dumneavoastră.
7.5. Când plata se face prin AlertPay, adresa de e-mail în pagina Setări personale va trebui să fie conectată la contul din care plătiţi. Dacă nu este cazul, atunci plata va fi creditată contului care deţine adresa de e-mail. În cazul în care e-mailul nu poate fi conectat la un cont onBux, suma va rămâne netrimisă şi nu va fi rambursată.
8. RĂSPUNDEREA
8.1. OnBux îşi rezervă dreptul de a modifica Termenii de utilizare în orice moment, la fel şi taxele, ofertele speciale, beneficiile şi regulile. OnBux îşi rezervă de asemenea dreptul de a anula serviciile sale în orice moment fără notificare.
8.2. OnBux nu este responsabil pentru nicio plată a taxelor bazate pe suma primită de la onBux. Este responsabilitatea dumneavoastră să declaraţi ceea ce aţi primit şi să plătiţi impozitele ţării dumneavoastră.
8.3. OnBux nu va fi responsabil pentru utilizatorii săi sau agenţii de publicitate. Aceasta include, de asemenea, fiecare furnizor de care depindem.
8.4. OnBux nu va fi raspunzător pentru orice fel de întârzieri sau eşecuri care nu sunt direct legate de onBux şi, prin urmare, în afara controlului nostru.
9. SUSPENDAREA CONTULUI
9.1. Anumite informaţii despre membrii vor fi stocate în mod confidenţial, pentru a ajuta la identificarea trişorilor.
9.2. Ne rezervăm dreptul de a suspenda un cont pentru un motiv valid, inclusiv din motive care nu sunt acoperite de o încălcare a Conditiilor de Utilizare.
9.3. Noi nu ştergem conturile de utilizator în nici un fel şi din niciun motiv.
9.4. Dupa 30 de zile de inactivitate, contul dumneavoastră va fi suspendat temporar, iar după 60 de zile de inactivitate va fi suspendat permanent.
9.5. Toate conturile suspendate vor avea soldurile resetate, toţi referalii sterşi şi nicio rambursare acordată.
9.6. Toate conturile suspendate vor fi arhivate şi nu vă veţi putea înregistra folosind aceleaşi nume sau adrese de email.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu