Get cash from your website. Sign up as affiliate. adf.ly - shorten links and earn money!

joi, 5 mai 2011

ONBUX mici secrete.

Cresterea veniturilor in onbux se datoreaza secretelor enuntate mai devreme.

Totul merge ca pe struna daca se creeaza un plan.




De exemplu pe linga secretele utilizate anterior, eu investesc in onbux doar 50% din ceea ce am castigat. spre exemplu, din grafic se observa ca in ziua de ieri referralii mei au facut 296 click-uri, adica 296*0.005=1.48$. Din acesti bani eu investesc 0.75$. Acesti banieu ii utilizez pentru extensiia referralilor arendati sau cumpararea altora.

Restul banilor eu ii scot si-ii strang la pungita pe AlertPay.

Sper ca intr-o zi voi avea si prima mie.

Acum imi ramane doar sa strang si sa-mi urez bafta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu