Get cash from your website. Sign up as affiliate. adf.ly - shorten links and earn money!

luni, 22 august 2011

NEOBUX

Din cate vad nu e bine de stat doar pe un singur site in acest domeniu, dar nu toate site-urile din acest domeniu sunt veridice. Unele sunt pur si simplu scam.

Neobux este incsris in site-urile care OFICIAL lucreaza cu sistemul de plata AlertPay.



Un timp am lucrat la Neobux si chiar am avut si plati (Dovezile le-am afisat aici pe blog), dar pe urma, dupa ce au micsorat pretul de la 0.01$ la 0.001$ nu am mai lucrat cu ei. MARELE minus a fost ca nu am calculat ca de la referrali eu primeam aceeasi 0.05$ per click. S-a micsorat doat pretuil pentru reclamele vazute de mine, dar si timpul lor de vizualizare s-a micsorat, de la 30 secunde la 5 secunde si au si mai aparut si punctele: Neopoints. care pot fi schimbate pe $$$. de exemplu 250P=0.1$, 500p=0.25$ si asa mai departe. Pentru fiecare click al meu, primesc 1P. Deci la 250 click-uri eu am 0.001$*250=0.25$+0.1$=0.35$, un calcul simplu arata ca pentru 500 de click-uri iese 0.75$.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu